§1. Informacje ogólne

1. Serwis http://sklep.intrak.com.pl jest własnością Intrak, Warszawa 01-337, ul. Połczyńska 68, e-mail: intrak@intrak.com.pl. Wszystkie konta bankowe serwisu sklep.intrak.com.pl są kontami tej firmy. Wszelkie uwagi i reklamacje prosimy kierować pod wyżej wymienione adresy.
2. Serwis sklep.intrak.com.pl jest internetowym sklepem usługowym, sprzedającym części do samochodów osobowych oraz ciężarowych. Serwis udostępnia Klientom różnorodne metody dokonywania płatności.
3.Klientem serwisu może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
4. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim. Pozyskiwanie danych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami/. Dane osobowe mogą być edytowane i usuwane samodzielnie przez zarejestrowaną osobę lub na jaj żądanie przez obsługę sklepu.
5. Użytkownik rejestrując się w sklepie internetowym jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych pod rygorem usunięcia konta lub niezrealizowania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do weryfikowania danych osobowych drogą telefoniczną.

Rejestracja jest jednoznaczna z oświadczeniem przez Kupującego, iż zapoznał się z regulaminem sklepu i zobowiązuje się do jego przestrzegania, a także, wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych w celu realizacji zakupów.

§2. Zamówienia

1. Zamówienia na części należy składać wg ustalonego wzoru, który jest podany na stronie http://sklep.intrak.com.pl .
2. Przy zakupach powyżej 500 zł – DOSTAWA GRATIS. Do zakupów poniżej 500 zł, doliczany będzie koszt dostawy 30 zł przy przedpłacie na konto i 35 zł za paczki pobraniowe.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia lub wydłużenie czasu realizacji, jeżeli wina nie leży po naszej stronie.
4. Realizujemy tylko zamówienia przekraczające kwotę 20 PLN (netto).
5. Nie będą realizowane zamówienia: wzbudzające wątpliwości, opatrzone nieprawidłowymi danymi adresowymi podanymi podczas rejestracji lub w przypadku braku możliwości potwierdzenia.

§3. Dostawy

1. Dostawy na terenie całego kraju realizujemy przez firmę kurierską Siódemka, czas dostawy do 48 h po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez serwis sklep.intrak.com.pl.
2. Jeżeli zamówiony towar nie znajduje się w naszym magazynie lub nastąpi jego wyczerpanie w trakcie zamawiania, czas realizacji zamówienia może wzrosnąć do 8 dni roboczych.
3. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.
4. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeżeli poczta lub kurier uszkodzą przesyłkę. Dokładamy jednak wszelkich starań aby ją odpowiednio zabezpieczyć.

UWAGA! Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono jakiś brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia towaru.

5. Ceny wysyłek międzynarodowych ustalane indywidualnie.
6. Możliwy jest odbiór osobisty towaru w naszych punktach sprzedaży detalicznej po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu.
7. Do każdej przesyłki dołączona zostanie faktura vat. Dokumenty te stanowią podstawę zwrotu lub reklamacji towaru.

§4. Gwarancja

Wszystkie części sprzedawane w naszym sklepie są nowe i objęte 12 miesięczną gwarancją producenta. PODSTAWĄ GWARANCJI JEST FAKTURA ZAKUPU!!! Jest to jedyny niezbędny dokument aby reklamować daną część w okresie gwarancyjnym. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia.

§5. Reklamacje

W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem, telefonem lub faksem w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu.

§6. Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.

§7. Płatności

Zobowiązujemy się umożliwić w miarę możliwości jak najwięcej sposobów płatności. Wszystkie sposoby płatności są przedstawiane podczas składania zamówienia.

Wpłaty proszę kierować na konto sklepu t.j. 72 1090 1014 0000 0001 3301 9490. Dokonanie wpłaty na inne konto, nie jest traktowane jako płatność za zamówione towary.

W przypadku nie uregulowania płatności w terminie 21 dni od daty złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane.